1. خانه
  2. /
  3. محصولات
  4. /
  5. کفپوش ضد خستگی

کفپوش ضد خستگی

کفپوش های ضد خستگی یا ارگونومی با هدف حفظ توان نیروی کار به مدت طولانی مورد استفاده قرار میگیرد با توجه به اینکه یک ماموریت اصلی این کفپوش دفع تنش ستون فقرات نیروی کار می باشد موجب سلامتی جسمی نیروی کار میگردد و راندمان کاری برای مشاغلی که به طور مداوم به صورت ایستاده کار می کنند را بالا میبرد.

امروزه یکی از نیازهای صروری برای کار در حالت ایستاده ، استفاده از کفپوش ضد خستگی برای نفرات خطوط تولید می باشد . در شرکت اکسین پوشش صنعت خاورمیانه انواع مختلف کفپوش ضدخستگی تولید و عرضه می گردد که این کفپوش ها میتواند پاسخگوی سلیقه های مختلف با قیمت های مختلفی باشد.

کفپوش ضد خستگی
مشخصات کفپوش ضد خستگی اکسین
ضخامت : 16 میلیمتر
جنس : لاستیکی
عرض : به صورت سفارشی
ابعاد : رولی
رنگ : مشکی

ویژگی های کفپوش ضدخستگی (ارگونومی)

کفپوش های ضد خستگی از جنس پلیمر با خاصیت ارتجاعی می باشند که غالبا به صورت تایل و رول تولید میگردد محصولات ضد خستگی تولیدی این شرکت با صخامت 20 میلیمتر از جنس لاستیک میباشد از دیگر ویژگی های این کفپوش به شرح زیر می باشد.

  • خاصیت ارتجاعی بالا
  • دفع تنش ستون فقرات
  • نصب آسان
  • قابلیت تولید سفارشی در اندازه دلخواه
  • ماساژ دائمی کف پا

قیمت کفپوش ضد خستگی

با وجودیکه کفپوش های ضد خستگی ( ارگونومی) تولید شرکت اکسین پوشش صنعت خاورمیانه دارای طراحی مناسب جهت رفع خستگی نیروی کار میباشد از نظر قیمتی یک سوم قیمت محصول خارجی میباشد این امر موجب صرفه جویی بالا میشود در ضمن اینکه امکان تولید در اندازه دلخواه شما مشتریان گرامی مقدور می باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

فهرست