چسب گرم لاستیک به فلز کموزیل

چسب کموزیل برای هرگونه اتصال لاستیک گرم به فلز نیاز به چسب های گرم دو جزئی مشکی و طوسی میباشد که اتصال را بسیار قوی و حتی می توان گفت با فلز یکپارچه می نماید. امکان تأمین انواع برندهای چسب های گرم کموزیل و کاملاک و کم لاک و کمی تاک در شرکت اکسین پوشش صنعت خاورمیانه مقدور میباشد.

چسب کموزیل

 انواع چسب کموزیل

چسب کموزیل 211 یا کاملاک MP05 یا تیکسون

همه یک کد از محصول می باشد که فقط به عنوان پرایمر یا همان پوشش لایه اول می باشد که بعد از سند بلاست یا زنگ زدائی سطح بر روی فلز اعمال میگردد . رنگ این چسب در کلیه کمپانی ها طوسی رنگ تعریف گردیده است که به روش های مختلف اسپری و قوطه وری قابل اعمال می باشد.

چسب کموزیل 222 معادل چسب کاملاک km12 از برند ترک و معادل کمی تک 141(chemi tech) برزیل میباشد که برای ایجاد باندینگ لاستیک های csm، ciir،iir، hnbr، cr، br، cbr، nr مورد استفاده قرار میگیرد لازم به ذکر است که چسب کمی تک 141 علاوه بر ایجاد باندینگهای فوق امکان ایجاد باندینگ برای کائوچوی epdm را هم دارد . رنگ تمامی چسب های فوق مشکی می باشد غالبا چسب های کموزیل و کاملاک در گالن های 10 کیلویی بسته بندی می گردند اما چسب های کمی تک در گالن های 4.5 کیلویی بسته بندی گردیده است.

چسب کموزیل 231g و 41 و چسب های km16 کاملاک و چسب 141 کمی تک (chemi tech) برزیل توانایی بالاتری در چسباندن کامپاند ها به فلزات دارند بطوری که تمامی چسب های ذکر شده امکان ایجاد چسبندگی برای کائوچوی epdm را هم دارند.

فهرست