1. خانه
  2. /
  3. محصولات
  4. /
  5. قیمت کفپوش ضد لغزش

قیمت کفپوش ضد لغزش

شرکت اکسین پوشش صنعت خاورمیانه تولید کننده و عرضه کننده انواع کفپوش ضد لغزش از جنس لاستیک می باشد، کفپوش های ضد لغزش تولیدی در زمان سرما و یخبندان بهترین محافظ افراد عابر پیاده در برابر سرخوردگی می باشند.

سالانه هزاران نفر به دلیل عدم استفاده از کفپوش ضد لغزش در فصل سرما و یخبندان آسیب دیده و گاهی همین آسیب ها در افراد کهنسال منجر به خسارات غیر قابل جبران و فوت افراد گردیده و همچنین میلیون ها تومان هزینه برای جبران آسیب ناشی از سرخوردگی در کشور میشود و گاهی آسیب های به وجود آمده آثارش تا آخر عمر افراد را آزار و اذیت میدهد.

به هر ترتیب شرکت اکسین پوشش صنعت خاورمیانه با توجه به اهمیت این موضوع اقدام به تولید کفپوش ضد لغزش با کیفیت و قیمت های مختلف نموده است.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

قیمت کفپوش ضد لغزش
ضخامت : 3 تا 20 میلیمتر
جنس : لاستیکی
مقاومت برودتی: 30- درجه
عرض : به صورت سفارشی
ابعاد : رولی
رنگ : مشکی

راهنمای خرید کفپوش ضد لغزش

کفپوش ضد لغزش

از آنجاییکه شرکت اکسین دارای تنوع محصولات پلیمری با کاربردهای مختلف می باشد تولید کفپوش ضد لغزش را با توجه به میزان ترافیک و تردد افراد در مدل های مختلف و با ضخامت های مختلف در برنامه کاری خود قرار داده است.

امکان تولید کفپوش ضد لغزش از ضخامت 3 میلیمتر تا ضخامت 20 میلیمتر در شرکت اکسین پوشش صنعت خاورمیانه مقدور میباشد برای محیط های با ترافیک بالا کفپوش ضد لغزش با ضخامت 10 میل مسطح به الیاف منجید تولید میگردد برای محیط هایی که در فضایی باز می باشند کفپوش های ضد لغزش در رنگ مشکی بوده و تمامی محصولات از جنس لاستیک و دارای مقاومت برودتی منفی 30 درجه می باشند .

کفپوش های ضد لغزش به راحتی در مسیر تردد افراد پهن میگردد نیاز به نصب خاصی ندارد.

قیمت کفپوش ضد لغزش

برای خرید کفپوش ضد لغزش تنها کافی است با کارشناسان شرکت اکسین با شماره تماس های داده شده تماس حاصل فرمایید تا شما را با توجه به میزان ترافیک کاری مورد نظر با محصول مرتبط بیشتر آشنا نمایند مشاوران این شرکت آسودگی و آرامش در خرید را به شما اهدا می کنند.

ابعاد کفپوش

کفپوش های ضد لغزش تولید این شرکت از ضخامت 3 میلیمتر تا 20 میلیمتر بوده که از عرض 1 متر تا 1.80 متر متغیر می باشد.

طول کفپوش ها به صورت رولی بوده غالبا 10 متری می باشد ولی با توجه به نیاز مشتری به اندازه رول های دلخواه امکان تولید مقدور می باشد.

کاربرد کفپوش ضد لغزش

بیشترین کاربرد کفپوش های ضد لغزش در زمان ریزش برف و باران در فصل سرما می باشد، ولی در طی سال در شرکت ها و در محیط های روغنی هم از این نوع محصول استفاده زیادی میشود و در هر جایی که خطر لغزش و سرخوردن وجود داشته باشد برای رفع خطر می توان از این کفپوش های شرکت اکسین پوشش صنعت خاورمیانه استفاده کرد.

فهرست